Hur ska detta sluta?

Jag undrar verkligen hur det här ska sluta, jag följde inte veckoplaneringen i alla fall, trots ny planering så det skulle passa in bättre på Joker.

Anledningen till att det inte blev någon ledträning idag var för att det är så himlans lerigt runt gården och när man går i leran fastnar man kvar med fötterna, vilket inte är det bästa när man ska leda unghäst (eller vilken häst som helst egentligen). Sadelträningen skippade vi också och iställer borstade vi (som vanligt) och så tränstränade vi, för att se om det satt kvar sedan igår, vilket det gjorde. Tränsade på det "normala sättet" tre gånger efter varann. :)

Imorgon får Joker vila från all träning och vi pysslar och borstar som vanligt bara.

Jag hoppas det torkar upp lite eller fryser på lite så det inte är så himlans mycket lera, så vi kan våga oss på att ledträna. ^^ Jag vill ju som sagt inte sitta fast med en fot lite längre OM Joker skull få för sig att krångla/busa. Äh, annars får vi ta "tjuren vid hornen" och gå i alla fall.

Joker i hagen, lika nyfiken som alltid - här påväg emot fotografen, dvs mig. ^^

 


Kommentarer
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: nej det har de visserligen inte. I fortsättningen tror jag att jag ska skriva dit mitt namn på bilderna dock.

2010-04-08 @ 09:31:18
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: jo men som sagt så tror jag att den är för smal, men vi har inte bestämt ngt datum med sadelprovaren än.. men vi ska kolla upp den så fort vi hittar ett datum som båda kan :)

2010-04-08 @ 09:32:42
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: nej absolut inte, är tacksam för alla råd! ;)



ja jag får väl börja göra det ;)

2010-04-08 @ 17:55:25
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Jo, då lär väl ja oxå börjat rida storhäst :)

Himla söt är han iaf :D

2010-04-08 @ 22:04:47
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0