Slutmålet för vecka 13

Idag är det söndag och dagen D för vårat mål denna vecka, nämligen en promenad runt gården själv, dvs utan sällskapshäst som trygghet. Och hur gick det då, klarade vi vårat mål för den här veckan eller inte?

Jodå, nog klarade vi målet minsann. :) Joker tyckte att det var lite äckligt att gå i leran, men skötte sig riktigt bra. Han "snorkade" lite grann, men var hela tiden nyfiken och vågade gå på framåt, vilket jag vill att han ska göra, då det är en grymt bra fördel att han själv vill gå framåt, allting blir så mycket enklare!

Sista 20metrarna försökte han att busa till det men jag sa bara "Nej!" och då gav han upp tanken och fortsatte att vandra vidare. :) Jag är absolut nöjd med honom idag, finns nog ingenting direkt att klaga på heller. Toppenbra, verkligen! :)

I detta nu håller jag på att spåna i nästa veckas mål och planeringen för att nå målet. :) Planeringen kommer snart upp på bloggen!

Kommentarer
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: tack så mycket!

2010-04-04 @ 22:53:36
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0