Tvätta fötterna

Joker har denna vecka börjat med någonting som jag tycker är riktigt irriterande, nämligen att doppa fötterna i vattentunnan som står i hagen, dvs deras dricksvatten.

Idag gjorde jag rent tunnan och hällde i nytt vatten så dom slipper dricka "äckelvatten" och Joker gick dit, doppade mulen och sedan i med en framhov, och när jag sa till honom, "NEJ, JOKER!", så tittade han upp, backade (fortfarande med hoven i tunnan) och backade långsamt och vips så välte tunnan och allt vatten åkte ur...

Nu ska jag bygga upp någon "ställning" så han inte kan doppa hovarna i vattnet, dock kan han fortfarande välta ut vattnet. Varför gör dom så? Bara för kul skull eller för att jävlas? (Haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0