God morgon!

Nu har Joker kommit ut i hagen, ätit sitt kraftfoder och fått sitt hö för dagen och boxen är mockad.

Det är sjukt kallt här idag, -20grader. Dock steg temperaturen något tills jag kommit hem från stallet igen, så nu är det "bara" -15grader. Och medans jag ändå håller på att prata om temperaturer, som hör till vädersidan, så kan jag ju passa på att tala om att det är uppehåll här hos oss. ;) Haha..

Dagens planer med Joker är träns och tygelträning, och självklart så ska han bli ompysslad också! =)

Här på bloggen kommer Jokers träningsplanering för de närmsta 4-5månaderna, att komma upp under dagen.

Men först blir det frukost och sen ska jag skriva en telefonlista till stallet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0