Mera snö..

Under natten fick vi ytterligare 30cm snö. Joker blev som vanligt glad, men jag funderar på om vi kommer att få lika mycket snö (eller kanske mer) som förra året. Om så blir fallet så kommer hästarna inte att kunna gå i snön snart, haha.. Det var upp över bogen på min förra häst då (152cm i mkh) och det gick inte att utnyttja snön till ridningen då. Lite trist om det blir så, men vad ska man göra då?! Det blir inte direkt bättre att klaga, även om det vore skönast med lite mera lämplig mängd snö. ;) Eller vad säger ni?

Ska försöka ta lite bilder idag hade jag tänkt. =) Sar ju några bilder sedan jag longerade Joker sist också, dem bör komma upp här snart tycker jag, hehe.


Joker förra vintern. ^^


Efter en liten snöstorm mitt på dagen kan man se ut såhär.
Eller så ville han bara låtsas att han hade en pappa vid namn Pentagon, haha. ;P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0