Snöstorm

Dagens väder är snöstorm, men det gör mig absolut ingenting då det ju faktiskt, nästan är plusgrader. =) Inte fy skam med lite snöstorm då. ^^ Eller var säger ni?! Hehe..

Kom inte in på bloggen igår kväll pga blogg.se´s framsida hade krånglat till det en del. Nu är det dock åtgärdat och bloggen kan åter igen uppdateras. =) Bra va?!


Joker var sjukt duktig igår och jag lika så! =) För det var ju så att det va jag som var den felande länken i hela stegrings-"dramat", inte Joker! Jag ska vara ännu lite mera bestämd och inte tänja på gränserna (som jag tydligen hade börjat göra - dumma mig!).

Idag är det ju som sagt snöstorm och Joker ska bara bli ompysslad idag. Igår kväll borstade jag honom lite snabbt och allting var verkligen positivt, ingenting att klaga på, ingenting som kunde gjorts bättre av någon av oss. Positiv känsla och den sitter i än - sådant gillar vi! =)

Idag blev det några nya kort i den fina (ursäkta tjatet) snöstormen. Här har ni två!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0