Sommarvärme - Istidskyla

Igår hade vi som bekant -4grader här. Idag när jag kollade på termometern innan jag skulle klä på mig och gå ut, så visar den -19,3grader (i detta nu visar den -20,4 = det går åt fel håll, haha). Det känns snopet att det skulle bli så himlans kallt över en natt.. Eller hur?! Haha..

Aja, jag longerade ju Joker igår, och idag är det bara "pyssel" som gäller. Om det hunnit bli lite varmare längre fram på dagen, så blir det lite fix av manen för Jokers del idag. Lite frisering helt enkelt. =)

Vad ska ni göra idag då? =)


Förberedande för "hängning" och första uppsittningen. =) Stå på en sida och klappa på den andra sidan, med armen över ryggen. Lägger även lite tyngd på ryggen då och då, men inge mycket alls, utan bara som en "vanesak".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0