Söta underbara

Blev en väldigt kort sväng i stallet idag. Jag sammanfattar den korta vistesen med; "Jag måste ha en systemkamera!", haha. Jag är en "snygga-bilder-nörd", (men vem är inte det?!) och när man bara har telefonen att fota med bir det inte alltid som man skulle vilja, kan jag lova er..

Hur som blev det i alla fall några bilder på min söta, underbara Joker. Varsågoda! =)


Först visar man matte att man är törstig och vill ha vatten. Man kommer då fram till stängslet och sträcker sig så låångt det bara går, då får man även någonting som liknar en dinosauriehals (haha). Denna stilen fungerar även toppen när man vill (försöka) nå fram till någonting eller något. ;P


Den så kallade "dinosaurie-looken", även kallat "hingsthals" av vissa. ^^


Nyfiken på de andra hästarna i den andra hagen..


Sen kan man bjuda på någon riktigt snygg min då och då - ett gott skratt förlänger ju livet. ;)


Äta snö är super(-gott) tycker Joker, även om vatten finns i hagen så är det alltid mycket "intressantare" med huvudet i snön.. ^^


Man blir såhär trött av att vara fotomodell. =P


Joker vill busa heela tiden. Måste pumpa upp pilatesbollen igen så att han kan leka med den. =) Nu har det ju blåst och varit så dåligt väder ett bra tag, så det har inte varit så lämpligt att ha bollen i hagen. Men dags att pumpa upp den igen som sagt. Jag vet någon som kommer att bli superglad. =P


Fast det går bra att leka med hagkompisen "Liten" också. =)

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Vilken sötis till häst =D

2010-12-05 @ 19:26:08
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0