Joker goes crazy

Tänkte skriva igår, men jag var alldeles för trött, så jag skriver idag istället. :)

Igår hade Joker på sig benskydd för första gången. Han hade både senskydd fram och kotskydd bak, utan några större protester. Det enda som var, va att han trodde att han skulle lyfta benet när jag först tog på benskyddet och pillade vid benet, men sedan när han var i boxen och gick runt, åt hö osv, så var det absolut inga problem. Min duktiga pojke. <3


Joker i boxen har benskydd på sig för första gången.

Tidigare i veckan och även förra veckan så borstade jag honom och pysslade mycket med honom i boxen, annars har han fått "vilat". Tycker dock att jag oftast har gjort någonting med honom - borstat, kratsat hovarna, han har fått varit inne i stallet (boxen) själv, varit ute själv, myst i hagen, mockat i boxen när han har varit där osv. Men ändå har det inte varit "fullt hus" hela tiden, varje dag, utan lite utspritt så att han har fått smälta det vi gjort och faktiskt gör varje dag.

Idag filmade jag Joker i hagen också. Han var själv i hagen en stund när jag höll på med Zorro. Och ja, ni får kolla på filmen, det var bara ett litet "ryck" som jag filmade, han höll på flera gånger i rad och var helt slut efter allt bus. Skönt att han kan roa sig, även när han är själv. :)


Joker busar i hagen.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Väldigt söt kille:)

2010-01-21 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0