3veckors uppehåll

Joker njuter till fullo av sitt sommarbete och jag vill låta honom göra det. =) Han har kommit in under dagen ibland då det varit groteskt varmt eller otroligt mycket broms, just för att kunna vila huvud och kropp och vara back on track igen när han kommer ut. Som sagt, inne under dagen ibland om det varit sådana lägen. Annars har han varit ute dygnet runt.

Har även passat på att träna honom lite när han väl kommit in, fast bara ibland. Har satt på honom en ridgjord (bara gjorden utan annat "krux"!) och det har bara gått bra. Det var första gången han hade på sig en gjord spänd runt magen, som inte hade resår och det gick ju bara toppenbra!

Joker är kring 163-165cm i mkh i nuläget.. Hans värsta växtfas är nu över och han håller sig antagligen på den här höjden ett tag till.

Vi har även varit in och duschat en gång. Första gången i hela sitt liv som han blev helt duschad (dock ej schamponerad, bara spolad). Han gick runt en hel del, och lyfte på benen när jag spolade dom, men annars skötte han sig toppenbra för att vara första gången i hela sitt liv.

Har även tränstränat honom en gång och borstat honom lite då och då. =) Slappa dagar för honom nu, kan han behöva då han kommit in i en "jag-har-aldrig-lärt-mig-det-här"-fas. Haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0