Joker kan ännu mera

Lugn som en filbunke kommer Joker in i stallet. Äter sitt kraftfoder i boxen som vanligt medans jag kratsar hovarna, man vill ju inte ha några hovbölder! Sedan tvättar jag rent bitsåret han fått av hagkompisen efter en lite hårdare lek.

Och igår gjorde jag någonting mer också! Gissa vad?!

Jo, vi stod på gånger, helt själv i stallet utan några som helst problem! =D MIN SUPERDUKTIGA JOKER! Vilken klippa han är! Jag trodde inte att vi skulle göra det så snart. Jag menar, han har ju bara varait inne själv i stallet i knappt 1vecka och då under väldigt korta stunder, max en halvtimme. Toppen, Joker, TOPPEN!


Mobilbild. Lite halvt ovårdad Joker idag i hagen. Blåste storm juh, därför manen står åt alla håll och kanter. Men vad tror ni, är det något hingstämne? (Ja, han är högre i bak, han är inne i en växtperiod igen..+ att bilden lurar lite).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0