Flugtäcke

Igår kväll var Joker vädigt irriterad på flugorna och bara stod och sparkade och bet och tyckte inte alls att det var kul.

Tog in honom då han ändå skulle äta sitt kraftfoder, men som han vägrade äta. :S Sprayade honom i alla fall med en massa flugmedel, hade honom i grimma och grimskaft inne i boxen så han inte skulle vandra runt mig allt för mycket. Och sedan satte jag på honom flugtäcket, kratsade hovarna och släppte ut honom i beteshagen igen.


Joker i flugutstyrsel. ^^

När jag ledde ut honom så gnäggade Bohéme lite lågt till Joker och då blev Joker hingst igen. Haha. Han pompade upp sig, gnäggade tillbaka och gick i någon passageliknande trav när jag ledde honom. Söta lilla häst. Men det var bara att använda "arga rösten" så lugnade han ner sig, vilket ju är toppen, att slippa rycka och slita i honom för att han ska lugna ner sig. =) Finaste Joker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0