Gårdagen

Åkte ju till stallet en gång till för att pyssla med hästana och kolla Jokers sår/svullnad han fått på hasspetsen. Tog in båda hästarna och började att pyssla med Joker.

Gjorde rent den hårda pälsen som blivit som ett skal på hasspetsen, anv. bara vatten och Joker tyckte att jag var jätteäcklig. ^^ Han var verkligen jätteduktig, han stod på gången och han satt fast. Han gjorde inte mer än att lyfta lite på benen och flyttade rumpan några gånger, men var verkligen världens klocka! =D Jag är såååå STOLT över honom!

Efter det blev han borstad. Ryckte manen på honom idag också, han såg ut som ett troll, hehe. ^^


Jokers nya "frisyr". =)

Sedan fick han stå kvar på gången medans jag mockade lite snabbt. Tänk att han blivit så duktig, han stod stilla på gången hela tiden medans jag mockade ur hans box lite snabbt. Var lite bajs som han spritit ut och det ville jag inte att han varken skulle ligga på eller röra runt ännu mera...

Joker och Zorro fick stå inne någon timme efter det och vila lite och slicka på saltstenen och allt vad dom nu kunde tänkas behöva göra. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0