Planering

Jag håller på att planera i massor, lägger upp en planering för framtiden med Joker, hur jag på bästa sätt skall förbereda honom för den påfrestning som komma skall, hur jag skall få honom att hålla så länge som möjligt, hur vi ska ta oss till 3årstestet, förhoppningsvis kvalitets och såklart ett sikte mot toppen.

Jag vet att det finns många bloggar om just ett sikte mot toppen, men dom har ju faktiskt redan färdiga hästar, nu är det edna från början. Det här är så mycket mer än bara träningen och tiden, jag får verköigen en chans att göra det på bästa sätt redan från början! =D Jag är så peppad så det finns inte. När jag är klar, vilket kommer ta mer än en dag att lägga upp och planera, så ni får ju vänta ett bra tag, (men förhoppningsvis är det värt det), men då ska jag i alla fall lägga upp det här på bloggen! Kul va?! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0