Borsta, borsta, borsta!

Igår fick hästarna vara ute länge, pysslade lite i hagen med Joker och passade på att använda ryktstenen när han väl var ute och det blåste lite. Joker tyckte att det var supermysigt och ville inte alls att jag skulle sluta. :)

Han la huvudet på Zorros rygg, han brukar göra det väldigt ofta faktiskt. Gulligt tycker jag!


Joker har huvudet på Zorros rygg. Lite halvsovandes sådär efter en massa mys. (mobil-bild)

Fick klia honom kring öronen och till och med i öronen, haha, tidigare har han tyckt att det varit lite obehagligt, men nu var det tydligen bara mysigt. :) Hehe... Gosade massor med hans mule, han är så himlans len och man kan pussa på honom hur länge som helst och han bara älskar uppmärksamheten och gosandet, min lilla myshäst. :)

Idag hade Joker dock legat helt utsräckt i hagen, där snön börjat smälta och deras fina små högar har börjat smulats sönder (så det ligger lite utspritt där dom står och går som mest), och som sagt så hade Joker just idag hade lagt sig mitt i det värsta, haha, så vi borstade rejält och passade, även idag på att dra rejält med ryktstenen - usch vad han fäller.


Zorro och Joker solar i hagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0