Bildsummering

Här ser ni lite vad som hänt den senaste veckan.


Joker har täckesgjord på sig.
(han håller dock på att blinka när bilden togs, därav den "trötta" blicken).
Vi promenerade in från hagen med den på runt magen. Första gången vi promenerade med den på, tidigare har han bara haft den på i boxen. Allting gick bra. Han reagerade inte speciellt mycket, eller nu ljuger jag, han reagerade ju inte alls!



Joker i boxen med sadel på sig!
(mobilbild).
Japp, Joker har nu haft sadel på sig för första gången. Fick låna en sadelgjord i strl. 110cm av Nathalie, då jag själv inte äger någon så kort sadelgjord.
Joker reagerade lite smått på (jag antar) tyngden, men det var inte mer än att han gick undad ett steg och sedan var alling som vanligt igen. Superduktig var han!
Rörde lite på sadel och gjorde lite så som man gör när hästarna skall ridas in. "Ruckade" på sadeln och "slog" lite smått med stigbyglarna (som var uppsatta som på bilden) vilket han inte alls reagerade på. :)

Känner att jag vill skriva mer här i bloggen, men vi får se hur mycket tid jag får över på dagarna. Jag ska, som jag sagt så många gånger att jag ska bli bättre, nu är det väl kanske dags att börja med det då. ^^

Just ja! Joker är idag 11månader. :D
Gud vad tiden har gått fort. Tyckte det var nyss som jag såg honom nyfödd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0