En bula..

Joker har fått vila tre dagar i rad nu. Idag kratsade jag bara hovarna på honom och pillade på en "mystisk" bula han fått vid bogbladet (typ).

Han var varm och bulan var lite mjuk, troligtvis ett bett eller en spark som orsakat denna bula. Joker är ju en känslig kille och en liten grej blir snabbt en stor grej på honom... Joker var öm och ville inte att jag skulle ta på honom där, speciellt inte när jag letade efter en öppning/sår. Efter att jag rådfrågat Nathalie så gjorde jag rent såret med Ytdes, gnuggade och gnuggade, men det gick bra. Joker ställde sig likt en fånghäst och tyckte att jag var iktigt elak som gjorde illa honom så mycket. Trots detta så var han gudomligt duktig! :D

Filmerna som jag pratade om hade jag glömt bort, så typiskt. Men så fort jag får lite ork så ska jag ladda upp dem på YouTube och sedan här (måste ju ladda upp filmerna någonstans innan dem kommer in här)...


Kommentarer
Postat av: N

Läskig knöl :O

Allt bra annars me er? :)

2010-05-10 @ 07:54:54
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0