Världens bästa unghäst!

Jag har världens absolut bästa unghäst! :D

Idag har dom ju gått 3-4timmar i gräshagen och dagen till ära så var det den varmaste dagen hittils på året. Både Joker och Zorro var väldigt irriterade på alla mygg och flugor som kommit fram och irriterat dem, så jag borstade igenom dem jättenoga och kliade där det kliade. ^^ Dom tyckte att det var jätte mysigt.

Men i alla fall, Joker blev sprutad med flugmedel på hela kroppen och reagerade ingenting, inte ens när jag sprutade meddan bakbenen på honom (då Zorro i vanliga fall gör allt för att slippa, fast han sparkar aldrig, haha)!

Sedan provade jag alla mina flughuvor jag hade och det var första gången som joker fick någonting på öronen och över ögonen, men inte rörde han en fena för det och tog allting hur lugnt som helst, vilken TOPPEN HÄST jag har! :D

Nu ska jag slå på TV:n och Eurosport för om bara någon minut börjar hoppningen. Så kolla ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0