Jordfräs

Jag tror att Joker har lekt jordfräs inatt i sin box, jag såg verkligen inte någonting i hans box imorse. Altså jag kunde inte se vart han bajsat. ika så igår hade han "levt rövare", jag undrar vad han gör och varför han gör så. Han brukar vara så himlans duktig på att lämna allt på ett och samma ställe, men inte de här dagarna inte. Man får gå igenom hela boxen och då menar jag hela boxen. Lite jobbigt när han har så mycket spån som han faktiskt har i sin box. Men jag klagar inte, bara undrar varför han leker jordfräs vissa nätter.. Haha.


Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Vad kul! Man ska skynda långsamt! Har fått ett bud på min kille nu, var inte tänkt att vi skulle sälja men nu får vi se hur det blir. Jag har väl inte tid egentligen att hålla två hästar i full tävlingskondition senare, och det är verkligen en SÅ bra tjej som vill ha honom.



Hur många hästar har du?

2010-10-25 @ 21:19:58
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: felicia

Dagens fråga



Vad tycker du om Scapa schabraken?

Snygga, fula osv ?



KRAM

2010-10-26 @ 19:37:26
URL: http://feliciaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0