Lite planering

Tappade tråden i skrivandet lite grann märkte jag, ber om ursäkt för det!

Vi har inte gjort så mycket dock. Martin (min sambo) har lett in honom från hagen en gång och det gick bara bra, Joker tog chansen och kollade om Martin var lika bestämd som jag, vilket han inte var. Hehe. Försökte naffsa lite, inga krångel dock.

Tränsat honom med aachennosgrimma och det gick bara bra. Han brydde sig inte ett dugg. =) Duktig Joker!

Sen har vi borstat och spolat benen (lerigt ute nu då det regnat massor) och idag ska det bli lite gjordträning igen.

Vi har kört aktivering varannan dag denna veckan. Måndag, onsdag, fredag och nu söndag.  

Gjordträning i måndags, tränsträning i onsdags, borstning i fredags och i lördags (igår) och idag blir det gjordträning igen då som sagt. Ska bara lägga på den och spänna gjorden ite grann och eventuellt får Martin lägga på den idag efter att jag gjort det, så att han blir van att andra också håller på med honom.

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Ja jag vill ge honom mer hö än vad han får nu, men jag har som sagt inte pallrat mig iväg och köpt en sån där som hänger på väggen, är så rädd att han ska fastna i höpåsen, men min stora dam har som ett galler på väggen som fungerar skitbra. För annars så går de ju bara runt på allt. Han ska snart till lösdrift så det blir bra för honom, så tråååkigt att stå i boxen hela natten haha! Ska pröva det där med bädd.



Han är 155-156 bak, ej mätt fram, och född 17/6. Hur hög är din?

2010-11-03 @ 14:59:18
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: oj oj vart ska det sluta? Allas åringar verkar så stora, fast din är ju född ganska tidigt. Vad beräknar ni att han ska stanna på? Hur stora är föräldrarna?

2010-11-03 @ 16:52:52
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0