Mitt lilla busfrö

Joker lever livet! =)

Idag var sista vilodagen för hans del, eller i alla fall för den här gången. =) Det märks på honom att han vill aktiveras igen, han vill vara med och hållas på med, han har blivit lite busig nu när kylan kommit och det är minusgrader mest hela dagarna. Han har lagt på sig lite i hullet nu vilket är bra och pälsen växer, men antagligen inte så mycket mer.

Joker busar runt i hagen och leker massor med "Liten" när dom är i hagen. Det är toppen och Joker är superbusig mest hela tiden, han vill bara busa med allt och alla. Haha. Dock finns det ju gränser när han är i stallet, leds och sköts, det vet han om.

Den 1november ska jag lägga upp min och Jokers "plan och mål", fram till och med maj nästa år, här på bloggen. Dvs. november, december, januari, februari, mars och april. I april blir Joker 2år! Min lilla skrutt blir stor. =D

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Vad kul att du också har en!



Jag gör faktiskt inte så jättemycket med honom, helt enkelt för att tiden inte räcker till. Men han hanteras dagligen in och ut ur stallet, står på gången och blir borstad, lyfta fötter. Löshoppade senast idag.



Tänkte börja tömköra och ha lite träns på nu till jul då jag börjar jobba halvtid.



Vad har du gjort med din?:)

2010-10-24 @ 19:36:47
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0