Vig som ett kylskåp

Igår gjorde vi någonting som var nytt för Joker.

Jag satte på ridgjorden på Joker, spände gjorden precis så den satt och kollade så att han inte reagerade för gjorden när han går framåt - bakåt - i sidled osv. Detta har vi gjort förut, så det var ingenting nytt. Sen gjorde jag någonting som jag aldrig gjort förut. Jag hängde "på" honom! Nu hängde jag inte helt och fullt på honom, utan jag tog tag i stiglädret och hände "en del" av min vikt i ena sidan, för att kola om han reagerade, vilket han inte gjorde. =) Gjorde lika dant på andra sidan och ingen reaktion där heller! Han var jätte duktig verkligen.



Nu har jag hängt med lite vikt sådär förut, men inte såhär "mycket". Jag tänker ju på att han ung och växer och än så länge har han inte protesterat, så det är ingen fara. Vil att han skall veta och vara lite förberedd innan jag skall hänga och sitta på honom nu till våren, så att det inte blir allt jobb på en gång liksom.

Jag hoppade även vid sidan om honom, någonting jag aldrig kunnat göra tidigare. Då har han reagerat lite och blivit lite skärrad, nu kunde jag dock hoppa och klappa honom på andra sidan ryggen, samtidigt, så det är en klar förbättring. Jag har en liten film som jag filmade då, men vi får se om den kommer upp eller inte. Ser nämligen ut som att det är ett kylskåp som står och hoppar bredvid honom, haha. Får se om jag bjuder på det eller inte.

Han var väldigt duktig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0