Jag har kommit tillbaka för att stanna!

Hej på er! :)

I över ett års tid har den här bloggen varit inaktiv, nu ska jag börja uppdatera er om Joker och hans utveckling igen, trots att det hänt en hel del sen jag bloggade sist..

* Joker är insutten och kan både skrittas och travas utan lina. Snön och begränsade möjligheter till ridning satte stopp för galoppen, men vi har galopperat, dock med lina. :) Man kunde nästan tro att han var inriden innan jag började, allting har gått så himla bra hela tiden! (*peppar peppar*)

* Joker går att tömköra och hade väldigt lätt för sig redan från första början. :)

* Longering är inget problem alls, vardagsmat!

* Lydig och supersnäll att hantera, har inte mött en så välhanterad häst tidigare (jag om lärt honom!). ;)


Jag längtar tills vi kan fortsätta med utbildningen! Min fina, underbara Joker <3 Han är ungefär 175cm i mkh, kan vara en cm högre, men 175 blir nog bra att säga. ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV Ok jag förstår:)

han är ju en trevlig modell din.

Min växer också mycket, har växt 2 cm på 6 veckor typ... tror han kommer bli runt 170-171. Nu är han runt 168:)

2012-04-18 @ 16:51:07
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0