Vintervilan fortsätter in i maj.. ?!

Som ni kanske märkt så har jag ingen lust att blogga här alls för tillfället, det beror på att Joker fortfarande(!) vilar.. Känns helt meningslöst med endast promenader i flera, flera veckor. Letar helt hysteriskt efter en annan stallplats, då det inte finns några möjligheter till unghästutbildning här (mer än promenader och miljöträning) och Joker behöver verkligen få komma igång nu. Vi behöver det tillsammans!

Vi har varit med om tappsko på nyverkad hov, vilket resulterade i att mycket av hovväggen drogs med när skon drogs av. Inte alls det vi behövde på något sätt, men snäll som joker är så kunde jag med lite trix, slå på en ny sko. :) Joker är så himla duktig och jag blir alltid lika förvånad, öser över honom med beröm och man riktigt ser hur han sträcker på sig och växer självförtroendemässigt. :) Så himla kul att se!

Idag går Joker nakenfis för andra gången i år, tidigare har det varit så kallt, blött och regnigt eller extremt blåsväder. idag är det i alla fall soligt och fint (än så länge), så får passa på när det går. :) Joker var nöjd och glad, då är jag det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0